Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, maj 05, 2006

Gå ut och var glad, din djävel!

När man jobbat så här mycket och det blir fredag får man gå till Pet Sounds och handla lite. Köper Springsteen Hammersmith Odeon, London ´75 och The Slaves Save me from Yesterday med Robin och Nino Keller. De sistnämnda påminner lite om Broder Daniel på något sätt, fast annorlunda och sjunger Suicide så att man blir alldeles glad.

Någon gång i helgen måste jag byta däck. De är i alla fall upphittade i ett garage/lager på Stora Essingen. Kanske tvätta bilen också. Men nu tänker jag göra precis vad som faller mig in och börjar med att tvätta av damm och smuts och gå ut till sommaren.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida