Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, maj 07, 2006

Inte bättre än Thåström

Har aldrig påstått att jag sysslar med experimentell nyskapande musik. Visst, då och då dyker det upp någon som fifflar lite med marginalerna. Men herregud, rock och pop handlar väldigt mycket om upprepning, igenkänning och återanvändning. Fast då och då behövs det nya förpackningar. Och kanske har de något att säga också.

I alla fall. Jag - Wilner - blir dömd och bedömd av Dead Frog Records. Det har sagts några gånger nu, jag låter som Thåström och Winnerbäck. Och är inte bättre. Kanske lika bra?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida