Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, maj 26, 2006

Skebokvarnsvägen

Åker runt på klassiska rockadresser som Skebokvarnsvägen och lämnar demos till musiker. På söndag ska vi repa. Det ser jag fram emot som ett barn ser fram emot julafton. Ska bli roligt att få spela de nya låtarna live.

Sen gör jag ett stort misstag. Åker förbi IKEA i tron att det bara är att hämta upp Bennohyllan jag vet jag ska ha. Det var bara det att hela världen stämt möte just där. Vet inte hur lång tid det tog att ta sig igenom butiken, till självplockshyllan och genom kassan. Lång tid var det i alla fall. Och eftersom jag inte fått nog gick jag in på Kvantum också och handlade mat.

Och nu kommer mina föräldrar på besök.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida