Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, juli 25, 2006

Sommartorpet

Fortfarande semester och jag flyr till lantlifvet. Det händer inte mycket alls. Fast mot slutet av veckan är tanken att det ska påbörjas musikinspelning. Måste ta tag i det där. Finns det musiker som kommer? Vilka låtar blir det? Och så är det en videoinspelning som ska planeras.

Det man kan göra idag kan man alltid göra i morgon.

Under tiden fantiseras det om inredning. Skulle behöva/vilja ha en teve- och musikmöbel och platt tv. På så sätt skulle jag kunna få undan en massa teknikprylar. Tror det skulle bli riktigt snyggt. Vad som krävs är lite pengar och ett tag i förådet för att kunna omstrukturera lite.

Sen finns det ju de där ännu mer krävande projekten. Måla taket, slipa golvet, fräscha upp badrummet och hela den biten.

För övrigt har jag aldrig hört Booten Anna, vilket jag förstår är en ganska unik prestation. Och det är helt klart an målsättning att slippa undan i fortsättningen också.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida