Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, augusti 25, 2006

Ingen eld utan rök

Röken ligger tät. Gatorna står i lågor. Nej, det är varken Beirut eller "The Battle of LA".

När jag gick ut idag fick jag se två totalt utbrända bilar. Här utanför, på lugna gatan. Kanske bara någon som vaknat på fel sida och fått en snedtändning?

Har verkligen varit fysiskt aktiv den här veckan. Fotboll, tennis, gym och en massa promenerande. Nu sitter jag här med ett stort behov av energipåfyllning. Det blir sportdryck, pizza och godis.

Och sen säger de att man blir fet av snus. Skulle inte tro det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida