Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, november 17, 2006

Välkommen på premiärfest!

Nu är det definitivt. Lördagen den 9 december från klockan 22 är det premiärfest och första visning av vår musikvideo på Elverket, Linnégatan. Alla är härmed inbjudna!

Det blir, som sagt, världspremiär för videon. Dessutom, ackustisk spelning, bra musik och billigare öl - om du kommer för vår skull. (Kodord att ge till bartendern kommer.)

Vi är lika osannolikt dåliga rinkbandyspelare i år, om inte ännu sämre. Vet inte ens med hur mycket vi förlorade igår. Klart är i alla fall att vi inte gjorde något mål. Kanske lika bra att jag inte kan vara med på några veckor nu. För mig alltså.

Idag kom nyheten ut om att Föräskringskassan ska minska antalet kontor i landet. Trehundratrettio blir tjugoen (!). Vad det nu innebär. Förmodligen en hel del. Nu åker jag och spelar teater. Det är väl mest det jag ska ägna helgen åt, både repetitioner och föreställningar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida