Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, november 11, 2006

Fixing a hole

Först teaterrepetition sen flera timmar i soffan med alla tidningarna, Dylan, The Plan och Badly Drawn Boy. Poddradio med DN på stan och Carl Bildt, slumra till, tortillachips och ett par coke-light.

Om Man United bara kan "fixa" Blackburn och det slutar regna ska jag promenera ner till Slussen. Dennis Lyxzén har mer än en sträng på sin elgitarr. Ikväll spelar han inte med The (International) Noice Conspiracy, men väl med The Lost Patrol Band på Debaser (22.00).

Imorgon samlas vi hos mig med Sport-Expressen och ser kvalupplösningen. Analysen är klar: Häcken måste vinna med 3-0 för att få det hela avklarat på ordinarie tid. Full fart framåt, öppet bakåt. BP gör ett mål, förlorar med 2-1 eller möjligen 3-1 och går till allsvenskan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida