Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, december 20, 2006

Julklappar

Det här upplägget låter väl som en succé! Kommer på att jag inte köpt några julklappar. Åker direkt från jobbet in till stan. Går till NK. Sätter mig för att beställa en macka för 104 kronor. Som tur var var de slut. Sen glömde jag äta. Köper en massa saker - till mig själv. Också. Och så var det i stort sett ordnat. Julklapparna, alltså. Eftersom de flesta jag köpte något till förmodligen är läsare av denna blogg kan det inte avslöjas vad som inhandlats. Grooming och Fred Perry-jacka till mig.

Dagens Socialförsäkring är en - tidning. Mitt bloggande om Försäkringskassan har spridit sig och imorgon ska jag bli intervjuad för nästa nummer. Får se vad det ska gå ut på. Men det verkar väl vara ett bra tillfälle för att utveckla vissa tankar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida