Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, december 16, 2006

Och på plats 278...

Här är den! Bloggen som just nu är på plats 278 under Personligt på Bloggtoppen. Började min dag med mixedmatch i korpfotboll. Vi hade inga avbytare, de andra hade hur många som helst. Vi förlorade. Jag gjorde i alla fall ett tröstmål.

Annars känner jag mig lite dagen efter idag. Dagen efter jobbiga nyheter på jobbet. Men jag kämpar. För mig själv. För mina nya vänner och för alla andra som berörs och bryr sig.

Efter att ha varit på teatern och spelat hyrde jag Woodys Match Point med fröken Johansson. Nu blir det den och en räkmacka i soffan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida