Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, januari 01, 2007

Mitt 2006 i urval

Jobbade i byggbranschen. Regisserade Nathan den vise. Spelade in Mäklarna. Hade ett par roller i Burroughs. Spelade in och gav ut en CD-R - Peace & Love. Såg Oasis på Hovet. Spelade hockeybockey utan att ta en enda poäng. Spelade Herrgårdsmord. Såg Håkan Hellström i Uppsala. Såg Morrissey på Hovet. Spelade Spinkis. Spelade med Wilner på Stampen. Tittade på fotbolls-VM. Badade och solade i Kroatien. Spelade tennis - igen. Spelade fotboll, mest i diverse korpensammanhang. Började läsa tyska, men gick bara dit en gång. Var i Amsterdam och spelade teater och satt där i Holland och skickade jobbansökan till Försäkringskassan. Solade och vilade med familjen i Grekland på Santorini. Spelade in musikvideo till Vackrare än du tror. Började jobba på Försäkringskassan. Repeterade och spelade Mord på Spegelteatern. Spelade in och gav ut en CD-R - Vackarare än du tror. Spelade med Wilner på Elverket. Åkte till Småland för att andas ut.

Det där och lite till var vad jag lyckades klämma in under året som gått. Det gick fort men blev ganska många nya erfarenheter. Det lär hända mycket 2007 också. Frågan är bara vad?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida