Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, december 27, 2006

Återkomsten

Jag som hade trappat ner och försökt inleda en ny karriär. Plötsligt är jag med, kanske inte överallt, men både här och där. Först var det Mäklarna och så igår såg jag Sökarna - Återkomsten. Det var några år sen. Trodde aldrig den skulle komma ut, men idag släpps den direkt på dvd.

Det är Thorsten Flink, Reine Brynolfsson, Johan Wahlström, Liam Norberg med flera med flera. Och så jag då. Den tuffa polisen. Ska väl inte gå in närmare på hur filmen är. Vi lämnar det, helt enkelt. En reflektion bara: Varför lyssnar ingen när jag pratar?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida