Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, mars 28, 2007

Jo, man tackar!

Tack svenska landslaget för en fantastisk insats!

Tack Libresse för produktproverna ni skickade hem till mig med upplysningen: Du ser inte likadan ut fram och bak!

För övrigt kan man konstatera att livets lotter faller olika, eller vad det heter. När jag väntar på bussen ute i Nacka/Boo ser jag ett upprop på busskuren. Vi har lidit länge nog, står det.
Vad är det man kräver? Mat på bordet? Höjda socialbidrag? Rabatt på stadsjeepar och båtplatser? Nej:

Motorvägsbuss till Slussen och bussfiler till Björknäs centrum (!).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida