Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, april 24, 2007

Problem med spjällen



Har fortfarande ont i bröstkorgen sedan Korpenmatchen förra måndagen. Faktiskt så har det blivit värre. Kan inte gå lika fort som jag brukar, känns som om jag har håll hela tiden, blir illamående. Ringde närakuten i Huddinge i går. Fick ta några djupa andetag i luren och hade jag inga större problem att andas var jag inte välkommen. Inte mycket att göra åt revbensskador. Kanske inte funkar att gipsa hela överkroppen? Men blir det inte bättre snart får Vården uppsökas trots allt.

Alltså blir det ingen träning för mig. Bara att ligga i soffan och titta på stockholmsderby.

Har haft en mäklare här i dag för att få min lägenhet värderad. Jösses! På de sex år jag haft den har värdet fördubblats. Om jag väljer att bo på gatan så är jag rik. Fast jag tror att jag föredrar att bo kvar i lägenhet. Men var? De andra lägenheterna är inte heller billiga, så att säga. Kanske bor jag kvar. Nej, jag vet inte? Har inte tid, lust och ork att engagera mig så mycket i det där heller. Vill bara bo på ett bra ställe i en fin lägenhet här på Söder till ett "rimligt" pris. Det kan väl inte vara för mycket begärt?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida