Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, maj 21, 2007

Bloggdöden

Bloggdöden är en smittsam sjuka. Det går trögt att blogga nu när "alla andra" slutat (som om Virtanen och Skugge och några till är alla andra). Snarare är det väl så att jag har annat för mig (som om jag inte hade det tidigare).

I alla fall. Budgivningen på min lägenhet har börjat. Två bra bud kom in i dag, så det ska nog gå vägen det här. Sen var det en visning till i kväll. Antar att det kommer att avgöras och vara klart redan i morgon. Sen kan jag andas ut och verkligen inse att jag ska flytta. Inredningsplanerna är igång, i går var jag i den nya lägenheten och hade måttbandet med mig. Vad ska köpas? Vad ska stå var?

Och den är fortfarande väldigt fin. Man vet ju aldrig, fem minuter på en visning för några veckor sedan kan ju ha gett fel intryck. Men, nej. Den var som jag mindes den. Snart drar jag söder ut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida