Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, maj 18, 2007

Passepartou

- är ett svårt ord. Jag ramar in lite rock´n roll-bilder till min nya lägenhet. Det är åldermannen Morrissey och ungtupparna Gustaf Norén och Alex Turner fångade i ögonblicket av Rockfoto ,nu inlåsta bakom glas och ram hemma hos mig. Eftersom det hela redan blivit klart får de redan nu hedersplatsen på hyllan, där de med sin svart-vita uppsyn kan lysa upp lägenheten under visningarna på söndag och måndag.

Jag har dessutom nu inhandlat ny frukt och nya blommor. Och en massa trasor och svampar för att putsa och skrubba med.

Nu ska jag ner till F12 och möta upp mina föräldrar. Sen i helgen blir det repetition, besök på Kungliga Teatern, det vill säga Operan och så visningen då.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida