Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, maj 11, 2007

Välkommen in i spelet!

Strax beger jag mig till Hammarbyhöjden och årets första seriematch i division 6. Idag är första gången det sammanfaller att jag både kan och får. Måste bara lägga mig och blunda i en kvart först och ta en så kallad powernap. Sexton timmars arbete i går och i alla fall sju timmar i dag ger viss segma. Sen ser jag fram emot att ta fram de blå snabba skorna. Jag känner det på mig. Jag är het i dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida