Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, mars 30, 2008

Sitta på bänken

Fönstret står öppet. Jag sitter i bar överkropp i köket och kisar och svettas. Det verkar vara sommar. Då kan man väl inte sitta inne och titta på IFK Norrköping - Djurgården? Vill man se fotboll i dag borde man väl ta sig till Råsunda för AIK - Kalmar. Jag vet inte. Eller så bara sätter man sig på en bänk, tar på solglasögon och stirar rakt ut i luften.

I går höll jag mig framme och rullade in segerbollen i öppet mål när Vasastadens BK besegrades. Kände mig i riktigt bra form överhuvudtaget. I dag har jag svårt att gå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida