Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, juni 25, 2009

Pappa! Vem? Jag!!!

Jag är pappa till ett foster som har svårt att ligga still i sin mammas mage, men som till slut fastnade på några suddiga ultraljudsbilder i alla fall. På rasbiologiska institutet, eller jag menar Södersjukhuset, kunde man konstatera att skallbredden är 39 mm och lårbenslängden 27 mm, vilket är alldeles proportionerligt och normalt. Det är vi glada för. Vad man kunde se var allt annat normalt också. Och det är precis vad man vill. I det här läget är inte lite egen, udda och speciell något som efterfrågas.

Förlossningen är beräknad till den 26 november. Jag ska bli pappa. Fatta det, den som kan. Jag kan nog inte riktigt det, men glad är jag.

3 kommentarer:

Anonymous Natalie sa...

STOOOORT grattis!!!
Har inte följt din blogg på evigheter...så kikar man förbi till dessa glada nyheter :-)

Jag är själv i väntans tider (5v kvar).

Hoppas att ni får njuta av dena vackra, coola, galna, tunga och fantastiska tid!

Förtsatt ljuvlig sommar
önskar en gammal neuroborrelios kompis ;-)

2:40 em  
Blogger Björn Johansson sa...

Oj, härligt, tack och grattis själv! Inte långt kvar nu då! Där ser man, även vi neuroborrelia-sjuklingar kan få till det ; )

6:22 em  
Anonymous Natalie sa...

Ja, men precis!!!
Kunde ju bli hur som helst...;-)

All lycka!

//Natalie

10:21 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida