Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, september 23, 2005

Frihet

Tala i tungor, spotta över axeln, tvi, tvi, tvi, knappa en fyra fem gånger på fjärrkontrollen. Ja, det är sant. Min vän och tekniker söker på nätet och skickar över ett mejl där det står hur jag ska trycka. Plötsligt är min DVD-spelare inte låst längre, den är regionsfri. Där har ju tillverkaren, filmmakarna, eller vilka det nu är som inte vill att jag ska köpa utländska filmer något att funder över, om det inte är svårare än så. Nu ger jag mig ut på vad Rolling Stone, enligt omslaget kallar, The ultimate rock & roll odyssey...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida