Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, oktober 28, 2005

Er du rolig?!

Tränar. Äter kinamat till lunch. Blir konstig i magen.

Nu åker jag till Gimo Herrgård. Det var där fotbollslandslaget laddade inför EM. Hoppas jag också ska komma i form.

Det har luktat kvalmig gammal curry i min lägenhet i snart en vecka. Slutsats: laga inte mat i lägenhet utan köksfläkt.

Och så till Norge i morgon. Bara det inte blir som för Rocky på hans norgeturné i DN i söndags. Gripen av polisen; "Ta det rolig! Ro ner dei! Er du rolig?!" "Ja, ibland kan jag vara ganska rolig, hurså?"

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida