Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, oktober 24, 2005

Usch och fy!

Efter en del möda och besvär - och hjälp - lyckas jag få in några skivor i i-poden. Nu sitter jag här på kontoret i min egen värld - "big fish, little fish swiming in the water, come here man bring me my daughter..."

Så går man och köper en stock och det är fulsnus. Som den finsmakare man är känns det där direkt. Antar det är detsamma som att vara vinkännare, eller nåt. Bäst före datumet är okej, märket är detsamma, men det smakar död i munnen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida