Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, oktober 25, 2005

Försäsongsträning

Kommer att få förbannat bra kondition av det här. Var bara tvungen att sticka ut och springa i dag också. Måste ju se hur det var att göra det med musik i öronen. Jag dansade fram. Typ.

När jag passerade zinken såg jag något vitt i ögonvrån, stannade och ja, det var spolat. Ingen konstgrön matta längre. Nu är det verkligen dags att köpa skridskor och börja träna inför bockeysäsongen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida