Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, oktober 04, 2005

Supermodeller

Cindy Crawford, Anna-Nicole Smith och jag. Kanske inte riktigt. Var i alla fall och provfilmade i dag för H&M:s julkampanj. Egentligen skulle jag inte vilja göra reklam alls. Känns inte riktigt fräscht att sälja sig för någon vara eller något märke på det där sättet. Trots det har jag ju gjort det vid ett par tillfällen tidigare. Svårt att säga nej till de där lättförtjänta pengarna. "Money talks" och hela den biten. Men det finns gränser och kanske blir jag ekonomiskt oberoende en dag. Ja ja, nu var det ju bara en provfilmning.

Efter "Super size me" sa jag ju att det skulle dröja innan jag kunde gå på McDonalds igen, vilket jag i och för sig inte gör så ofta annars heller, så idag fick det bli Max istället. Det svenska alternativet med Carola, Kent och Håkan Hellström i högtalarna och svenskt kött som man gör lite svampiga burgare av. Det var inte så dumt.

Ser redan fram emot lördag då Sverige kan spela sig till Tyskland genom att slå Kroatien. Hoppas Zlatan kan vara med. Det brukar ordna sig sånt där.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida