Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, september 27, 2005

Backstreet´s back

Klart att jag undrade vilka de två svarta 200-kilos-killarna var när jag kom in på gymmet. Tänkte inte mer på det och satte pliktskyldigt igång med mitt lilla träningsprogram. Medan jag slet med ett par för tunga hantlar hälsade jag så där nonchalant med en huvudnickning på en anonym kille bredvid mig.

När det var dags att hasa sig tillbaka till jobbet stod det en hel hög med folk utanför dörren med autografblock och kameror i högsta hugg. De väntade inte på mig. Tillbaka på jobbet fick jag veta att de stora killarna var livvakter och killen jag hälsat på var med i sång- och dansgruppen Backstreet Boys. Där ser man. En hel del vet jag om kultur och populärkultur, men där var tydligen en lucka.

Fick just på reprisen av FC Z. Verkar kul. Vilka lirare!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida