Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, september 28, 2005

Hårtips

I dag mötte jag mina fans. Efter morgonens barnföreställning satt en klass kvar på teatern och åt sin medhavda lunch. Fick gissa vad alla heter. Svårt. Fick svara på den fråga alla barn verkar undra över efter att ha sett föreställningen; vad hade du på magen som gjorde att du såg så tjock ut? Kan säga att det är så att jackan är vaderad på insidan. Fick även tipset att om jag vill ha mer hår kan jag kleta in skallen med ägg. För det har Pippi sagt.

I might seem a little bit strange. Well, that´s because I am.

- Morrissey

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida