Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, september 29, 2005

Har du en Saab?

Kanske är den väldigt 1900-tal med låtar som "Discotheque" och "The playboy mansion", eller det var kanske att ta i, men i alla fall 1990-tal, men U2:s Pop känns plötsligt underskattad efter att ha stått och samlat damm länge nu. Plötsligt ser jag någonting även i en konstig låt som "Miami". "Staring at the sun" har alltid varit bra.

Om någon undrar så har jag inte tagit mitt pick och pack, köpt en Saab och börjat jobba på Linköpings universitet.

Är det någon som bryr sig om att hockeysäsongen börjat? Nähä, trodde inte det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida