Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, oktober 06, 2005

Valet och kvalet

Funderar på att köpa en i-pod - igen. Avståd senast det var på tapeten. Kom fram till att jag inte behövde så mycket prylar och att det kan vara bra med lite tystnad eller i alla fall kontakt med stad, natur och medmänniskor ibland. Lyssnar så mycket på musik när jag är hemma. Men i alla fall. Vore inte så dumt att bli påjagad av lite härlig rock´n roll på sina joggingturer. Och så passerar jag yfo på Brännkyrkagatan varje dag. Men så är det så mycket att välja på. Vanlig, mini, nano, photo, u2, shuffle, 60, 40, 6, 4, 2, 1, 512 osv. Där kan i och för sig priset vara med och styra upp lite. Jag vet inte.

Måste ändå erkänna att det är lite kul att NHL kommit igång igen. Blir lite sugen på att sitta uppe på nätterna och titta på "Foppa" och grabbarna.

Nya låten med Cardigans låter bra. "I need some fine wine and you need to be nicer".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida