Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, november 29, 2005

Kyla

Såg reprisen i går. SVT kan göra väldigt bra produktioner - också.

Trots den stora skada han lyckades åstadkomma, var det ändå tur att Lasermannen måste varit (är) en bedrövlig skytt. Om jag minns rätt var det bara ett av hans offer som inte överlevde.

Intressant att återse klippet från valet -91 där Bengt Westerberg lämnar studion när Ian och Bert kommer in. Knappast något för Leijonkungen och dagens folkparti och deras flirtande med fördomar och intolerans.

I dag går jag på audition för jobb på Nya Zeeland. Kunde ju vara nåt nu när kylan har kommit.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida