Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, november 28, 2005

Rollsatt

Nämnde för ett tag sen att jag var på audition - för en pjäs om författaren William Bourough, eller nåt, som jag inte vet något om, men som verkar varit polare med Kerouac och Ginsberg, i alla fall är de med i pjäsen också. Ja, inte de personligen, men som karaktärer.

Vet annars fortfarande inte särskilt mycket om vilka som ligger bakom projektet och hur det blir och så och det. I alla fall, efter att ha haft audition med en jäkla massa folk vill de nu att jag är med. Ja, varför skulle de inte. Går dit på möte så får vi se.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida