Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, november 06, 2005

Resenär

Tillbaka efter att ha tillbringat helgen på tåg. Små tåg, stora tåg, första klass, andra klass, byte i Linköping, stopp i Blomstermåla och så vidare. Mycket tid till att läsa en massa tidningar, borgerliga ledarsidor verkar tyvka synd om den utsugna medelklassen, jag vet inte, Ernst hånad i teve och hela den biten. Och mycket tid till att försjunka i musik och tankar. Mer om det en annan gång. Kanske.

Nu glädjer jag mig åt att United just gjort mål på Chelsea, sen går jag ut och ser om Söder ligger där det ska.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida