Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, november 14, 2005

Zlatan kommer inte heller

Just det. Spelade på den där festen i lördags. Kändes en aning meningslöst på något sätt. Jag var trubadur sådär lite i bakgrunden medan folk minglade och åt. Kan inte varit så många som hörde. Vill ändå säga att jag var ganska bra. Påstår inte att jag är någon stor, varken sångare eller gitarrist, men med rätt låtar och lite övning så blir det bra.

De kommer alltså som väntat inte hit och spelar, men i dag släpptes Babyshambles fullängdare, Down in Albion. Genast var man där och laddade ner.

En till som inte kommer, vilket också var väntat, är Zlatan. Synd. Klart att grabben ska ha Guldbollen och den får han ju i alla fall. Visst ska man se Fotbollsgalan. Brukar kunna bli riktiga kalkontillställningar det där. Kanske blir det bättre den här gången med två kvinnliga programledare.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida