Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, februari 01, 2006

Det kom ett brev!

Hej!

Sökte på nätet om hur man "låser upp" en DVD-spelare och hittade din "blogg"

Så nu undrar jag om du kan hjälpa mig/oss.

Har en kombi TV/VHS/DVD (Orion) som är låst till region 2.

Jag/vi skulle bli jätte glada om du ville hjälpa oss.

Tack på förhand



Nu var det ju inte min förtjänst att jag lyckats genomföra ett dylikt förvandlingsnummer tidigare. Men naturligtvis tar jag tag i ärendet. Mike and the Mechanics, ordnar vi det här?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida