Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, februari 27, 2006

Förmedling? Bara lite!

Eftersom jag ändå är i trakten tror jag att jag kilar bort till Medis klockan 17. Hockeylirarna ville absolut åka en omväg för att få bli hyllade. Klart att de förtjänar det!

Vilken produktplacering. I avsnitt tio (år 2) av Sopranos är det ett himla tjat om Rämloosa-water och de snygga blå flaskorna visas upp i tid och otid. Plötsligt blev jag jättetörstig!

En arbetsförmedlare förmedlar tydligen ett riktigt jobb om året. Själv är jag ju för tillfället blandbrukare, lite a-kassa och diverse arbete. Ringde min kontakt på arbetsförmedlingen idag. Han tyckte jag kunde höra av mig igen i slutet av augusti (!).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida