Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, februari 01, 2006

Lugn, bara lugn!

Det är mitt i natten. Herregud, att man orkar. Vilka fantastiska människor vi måste vara som håller på med teater. Att på blodigaste allvar och med en massa engagemang jobba femton timmar i sträck. Och vi har inte ens hört tals om någon lön.

Morgondagen lär inte bli mycket lugnare. Repetition, taxi till filminspelning, tillbaka, genrep med en massa publik - och Lars Ring. I dag är de enda riktiga genomdragen av pjäsen vi haft. Och i morgon ska vi bli recenserade. Lycka till! till oss alla. Som sagt, min bit i det här projektet är inte gigantisk. Jag ska lyckas hålla mig på banan. Tror jag.

Godnatt! Godmorgon! nu tycker jag mig höra tidningen komma. Vi hörs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida