Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, februari 01, 2006

Tokfylla eller inte?

Oj, nu är jag trött. Känner mig liksom bakis. Jobba en massa timmar och fara mellan teater och filminspelning. Jag blir urlakad efter ett par dagar. Inte konstigt att Persbrandt, som har det så nästan hela tiden, tar sig en tokfylla på Kvarnen och sen måste bli sjukskriven.

I alla fall. Burroughs. Premiär i morgon på Hagagatan 48. Spelar torsdag och fredag fram till 10 mars. Biljetter på ticnet.

För övrigt tror jag Anna Sjödin i SSU tagit sig en tokfylla för mycket. Crazy Horse. Är inte det ett rockband som gör plattor med Neil Young?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida