Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, juni 23, 2006

Sommaren är kort. Eller?

Då gör jag som de flesta och drar från stan. Och jag tar med mig gitarren. Eftersom jag inte är någon trubadur fick jag gå till biblioteket och skaffa lite böcker i stil med Svenska popklassiker och Sommarhits. Det blir Balladen om Fredrik Åkare..., Regn hos mej, Stockholm i mitt hjärta, Öppna landskap och hela den biten. Återstår att se om vi lyckas undvika Snabbköpskassörskan, Ta mej till havet och Sommaren är kort.

Glad midsommar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida