Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

tisdag, augusti 08, 2006

Stillastående

Den stillastående sommaren med slöhet och tanketorka bara fortsätter. Gör inte alltför mycket nytta och har kommit på mig själv med att här skriva samma saker som tidigare. Ungefär, i alla fall. Tror jag.

Även musikbranschen ligger lågt. Inte särskilt många intressanta skivsläpp så här års. I väntan på dem rotar jag djupt efter några bortglömda godbitar av helt olika karaktär, Whitesnake, Slide it in och Teenage Fanclub, Grand Prix.

Men tidiga morgnar blir det. I dag är det tanken att nytt bredband ska installeras, även om det inte kommit någon än. Och i morgon ska renovering och målning av fönster påbörjas.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida