Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, augusti 03, 2006

Knock-out!

Vilket fiasko! Min dator kraschar. Den börjar låta som en köksmixer, det blir svart och sen går det inte under några som helst omständigheter öppna Windows igen. Som tur är hade jag en reservdator i garderoben, som jag trodde jag skrotat. Det här går inte. Kanske måste jag ställa in de flesta andra planer och köpa en dator. En riktig dator. Nästa gång blir det en Mac. En vit och fin som matchar min iPod.

Att öppna en gammal dator är dagens motsvarighet till vad det var förr att gå igenom en gammal kartong på vinden, eller nåt. Jaha, det gamla mejlet om jobbet jag inte fick, och undrar vad den tjejen gör nu för tiden och jaså, vi har chattat.

Och efter det och en i övrigt totalt händelselös dag var jag tvungen att gå till gymmet och banka skiten ur mig genom att boxas. Jösses, vad svettigt.

Nu dusch, mat och PPV-reprisen av Örgryte-Bajen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida