Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

fredag, augusti 04, 2006

Du sköna nya värld



Man måste ha en dator. Jag åker ner till Inwear House och köper en MacBook på krita. Betala kan man göra sen. Nu bara njuter jag av min vita, fina, smidiga leksak med en massa finesser som jag inte kan med. Inte än. Och den passar givetvis alldeles utmärkt ihop med min iPod och det följde med en fjärrkontroll som funkar både till datorn och poden. Fantastiskt! Och datorn har en kamera som jag tagit bild på mig själv med och den har GarageBand, där jag kan göra egna små demoinspelningar. Och utan krångel kom jag ut på nätet direkt och genast fungerade min mejladress som bara delvis fungerat de senaste månaderna. Ja, så där kan jag hålla på, men vi säger väl så för nu.

2 kommentarer:

Blogger Muzagga sa...

Väkommen till MacVärlden!

8:59 fm  
Blogger Björn Johansson sa...

Man tackar!

/Omvänd och nyfrälst

12:35 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida