Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, september 25, 2006

Mannen med perukerna

Vad äckliga människor är. Vad konstiga människor är. En del i alla fall. Att vara i byggsvängen ger inblick i lägenheter och liv jag knappast skulle kommit i kontakt med annars. Det finns de som aldrig städar, de som har jättekonstig inredning och de som har peruker stående på stativ. Av någon anledning associerar jag till en Beck-historia, eller annan valfri deckare...

Fortsätter att blanda och ge. Imorgon flyger jag till Oslo och spelar teater.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida