Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, september 16, 2006

Opackad. Men helt färdig.

Den här veckan har jag jobbat 70 timmar. Behöver jag säga mer? Nej, just det. Nu stapplar jag ner i förrådet och hämtar upp resväskan. Har inte hunnit packa. Om några timmar tar jag mig till Arlanda och sen vidare till Grekland och Santorini . Framåt eftermiddagen checkar jag in i min lägenhet med luftkonditionering, radio, tv, terass och - hårtork, som ligger 100 meter från havet. Sen lägger jag mig där, sover, läser och lysssnar på lite nynedladdad musik. Godnatt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida