Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

onsdag, oktober 11, 2006

Hammond jr.

Dagens skivsläpp (som jag fick inhandla igår): Albert Hammond jr, Yours to keep. Albert spelar till vardags gitarr i The Strokes och jag behöver inte säga det som alla andra redan sagt: han klarar sig mer än bra i sitt eget projekt, det är så här Strokes borde låta, det är här låtarna och melodierna finns. Lyssna på 101 eller Call an ambulance, eller vad som helst! Det var ett tag sedan något var så här bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida