Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, oktober 09, 2006

Hej då dojjorna! Hej skrillorna!

Sigge har koll på bloggandet. Jag har inte koll på film, enligt både den ena och den andra.

Inte utan viss separationsångest kastar jag fotbollsskorna i sopnedkastet när jag kommer hem. Nu blir det inte mer i år och de höll inte ihop längre. Men nu är inte tid för saknad och sentimenalitet, vad är det som knackar på dörren om inte - hockeybockeysäsongen! Är skridskorna slipade? Kommer det att frysa på Zinken? Ska det bli någon poäng för Orli den här säsongen?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida