Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

måndag, oktober 30, 2006

Modeblogg



Tillbaka i Stockholm efter några dagar som prao i familjelivet i villasamhälle utanför Malmö. Leka med barn, natta barn, laga mat, plantera träd, fram med godis och se på tv efter läggdags. Mycket trevligt. (Tack för senast!)

Idag några timmar i Malmö stad. Förutom lunch med vänner tillbringade jag det mesta av min tid på Spirit. En stor affär där många, främst svenska, märken finns representerade, t.ex. Tiger, Filippa K, Acne, Whyred.

Dags att - ytterligare - uppgradera garderoben inför jobbstarten på onsdag.

På bilderna: Acne Jeans, Max Blackness och Mads Nörgaard, Kaptain Stripe Wool.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida