Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, januari 04, 2007

I natt jag drömde...

...att jag kontaktade deras manager Kjell och bokade in U2 för en gratisspelning på Långholmen. Fast eftersom de inte fick betalt skulle inte alla komma, bara Bono och Larry Mullen jr. Det kom väldigt mycket folk och vi väntade och väntade. Jag vet inte om bandet kom, för sen vaknade jag.

What´s that all about? Ganska meningslöst kan man tycka. Fast det kanske var en dröm som ville säga mig något viktigt. Boka inte in U2 på Långholmen och du inte är säker på att de kommer till exempel.

Jag hinner inte riktigt med, det är liksom helg hela tiden. Imorgon halvdag och sen var det just helg igen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida