Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

torsdag, januari 11, 2007

Rockbjörnen

Har just sett Rockbjörnengalan. Eller vad det kan heta. Oj, vad Sebastian ansträngde sig för att vara cool lite svår mogen artist. Det där kan ju vara helt rätt, men kom igen! Du är Idol-Sebastian!

Och hur kan Stenmarcks Sjumilakliv med sin nödrim och mellanstadiepoesi vara årets svenska låt? Men det är klart, Konkurrensen var kanske inte direkt mördande. Basshunter var nominerad.

Och så var det en massa snack om att Harri Mänty lämnat Kent. Och det har han. Vad ska man säga om det? Tja, han var kanske inte den största profilen. Samtidigt kan jag sakna Bonehead i Oasis.

Nu ska jag se vad Dexter går för. Canal+ Film1 22.00.

/Rockbjörnen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida