Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, januari 07, 2007

Helg varde ditt namn

Utmattad eller inte. Till Debaser gick jag igår kväll i mitt till koma gränsande tillstånd. Inte för att jag gjorde mycket nytta, varken för mig själv eller någon annan, när jag på svaga ben struttade runt i min egen dödsmask (verkar som om jag här börjar skena iväg och överdriva kraftigt, bäst att sluta.) I alla fall. Ser man på, idag är jag normal - nästan. Jag har i alla fall fungerat i mina normala uppgifter med att tvätta, titta på tv, lyssna på musik, läsa, skriva och förbereda mig inför ett möte på jobbet imorgon.

Det är väl därför helger finns, för att återhämta sig från diverse tillstånd. Och jag som nästan klagade över att det redan var helg igen. Det ska jag inte göra om, jag lovar.

På gång i veckan är Wilners video i Kanal Lokal, säsongens första teaterjobb och diverse födelsedagar. Håll i hatten! Nu kör vi!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida