Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

lördag, juni 23, 2007

Premiärlejon

Det gick ju bra det där. Och det verkar det vara fler som tycker.

Och så här efteråt orkar jag inte ens hänga med ut på stan. (Det gjorde i och för sig inte alla andra heller.) Börjar väl bli gammal. Eller bara asocial. Eller nåt. Jag har gjort mitt jobb, sen hem till soffan. Vill ju inte missa någon tid med min nya lägenhet. En tallrik filmjölk. Kanske lite Sopranos, eller en bok. Rock´n roll!

Glad midsommar, förresten!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida