Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, november 25, 2007

Det blir bara värre

En annan katastrof inträffade ikväll på Kärrtorps IP. Tillbaka till den gamla ovanan att få storstryk. Och som om det inte räckte med en gång så stannade jag kvar efter vår match och "förstärkte" det lag vi faktiskt slog förra veckan. Och där blev det tvåsiffrigt i baken. Ett bra träningspass, kan man säga.

Antar att jag inte är helt road av morgondagens besök på sjukhus. Försöker ignorera det och se det som lite sovmorgon. Sitter uppe och dricker julmust och tittar på repriser och annat. Persbrandt i Närbild, GW Persson hos Ortmark, tidigare nämnda Idol eftersnack, Sportspegeln och Fotbollskanalen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida