Kunst und Kultur

Jag, en småländsk pappa, låtskrivare, skådespelare och statlig tjänsteman i Stockholm skriver om familjeliv, fin- och fulkultur, fotboll, musik och om precis vad som faller mig in.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Hammarbysjöstad, Sweden
Björn Wilner

söndag, november 09, 2008

Det var det det

Sista föreställningen avklarad. Skönt, den tog på krafterna att spela den där föreställningen. Samtidigt, lämnar den naturligtvis ett tomrum. Vi har gjort det bra. Många som varit där har upplevt något, påverkats och känt någonting. Det är bra. Den var värd att nå ut till fler.

Men nu är det dags att gå vidare med det vanliga livet. I morgon åker jag till Häringe slott och spelar Herrgårsmord. Efter att ha varit i Huddinge hela dagen först, förstås.

I dag har min lägenhet visats. Det sägs att ett 20-tal personer varit här och 12 av dem lämnade namn och nummer till mäklaren. Budgivningen kan börja.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida